Poniżej przedstawiamy informacje co będzie potrzebne w celu anulowania rezerwacji.

 

 Zgłoszenie anulowania rezerwacji jest przyjmowane  drogą mailową lub poprzez formularz zamieszczony poniżej i rozpatrywane w ciągu 30 dni.

 

W przypadku rezygnacji z pobytu są wymagane pełne informacje:
(Poniższa instrukcja nie dotyczy przy ofercie bezzwrotnej. zgodnie z zawartą umowom na potralach rezerwacyjnych)  

Imię i Nazwisko osoby rezerwującej, Numer rezerwacji. Termin rezerwacji. Data wpłaty zadatku, numer transakcji. Przyczyna rezygnacji
Dane są wymagane z powodu procedury cofana paragonów fiskalnych.
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz. U. z 2013 r., poz. 363). Zgodnie z § 3 ust. 5

 

Zachęcamy do zamiany zaliczki na Voucher do wykorzystania w ciągu 540 dni.

W celu zgłoszenia zwrotu zaliczki wymagane jest podanie danych  :

- Imię i Nazwisko
- numer rezerwacji
- numer telefonu
- adres E-mail
- przyczyna anulacji pobytu
- potwierdzenie wpłaty przelewu
-  numer konta na kture ma zostać dokonany zwrot .

Drag and drop files here or Browse

Free Joomla templates by L.THEME